Regulamin sklepu
REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO „Sildar”
1. Postanowienia ogólne.
1.1. Sklep internetowy działający pod adresem https://www.sildar.pl/ jest prowadzony przez:
Sildar Dariusz Juras
95-100 Zgierz
ul. Zegrzanki 10
NIP : 732-126-57-40
Regon : 100937442
zarejestrowaną w Zgierzu, wpisaną do ewidencji działalności
gospodarczej dnia 10.08.2010 r. pod numerem: 19652, przez Prezydenta Miasta
Zgierza i jest jej własnością.
1.2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze
Sklepu, a w szczególności prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady
składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży
dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania
tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych.
Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą
elektroniczną, które są świadczone jedynie w zakresie mającym umożliwić
Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu.
1.3. Klienci mogą w każdym czasie uzyskać nieodpłatny dostęp
do niniejszego Regulaminu na stronach internetowych https://www.sildar.pl/, w
tym również pobrać i zarchiwizować treść Regulaminu lub też sporządzić jego
wydruk. Regulamin jest ponadto udostępniany Klientom w toku procedury składania
zamówienia.
1.4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do
konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, za wyjątkiem
punktów 7 i 8 Regulaminu, które skierowane są wyłącznie do Klientów będących
konsumentami, a także za wyjątkiem tych zapisów Regulaminu, które wyraźnie
odnoszą się do konsumentów.
1.5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą
poczty elektronicznej, a także telefonicznie, oraz drogą pisemną (dane
kontaktowe jak w punkcie 1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają
przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 3
niniejszego Regulaminu.
1.6. Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje
zamieszczone na stronach https://www.sildar.pl/, odnoszące się do
zamieszczonych tam produktów, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71
Kodeksu cywilnego.
2. Usługi świadczone drogą elektroniczną.
2.1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi
polegające na umożliwieniu Klientom założenia konta użytkownika na stronie
internetowej Sklepu oraz udostępnieniu Klientom formularza zamówienia na
stronie internetowej Sklepu.
2.2. Usługa konta użytkownika polega na umożliwieniu
Klientom korzystania z zasobów Sklepu po zalogowaniu się. Założenie konta
użytkownika wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracji
zawierającego: imię i nazwisko, adresu , adresu do korespondencji (jeśli jest
inny, niż adres główny) oraz adres poczty elektronicznej. Usługa konta
użytkownika świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w
każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć swoje
konto użytkownika poprzez przesłanie Sprzedawcy żądania usunięcia konta drogą
pisemną, lub za pośrednictwem e-mail (dane kontaktowe określone w punkcie 1.1.
Regulaminu).
2.3. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu
Klientom składania zamówień (oświadczeń woli) na towary oferowane przez
Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, zgodnie z procedurą
przewidzianą w punkcie 3 Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma
charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu
zamówienia.
2.4. Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień niezbędny jest komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem
do sieci Internet oraz systemem operacyjnym umożliwiającym uruchomienie
przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet
Explorer) z obsługą skryptów Javascript, a także aktywne konto poczty
elektronicznej (e-mail).
2.5. Sprzedawca informuje, że do podstawowych zagrożeń
związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną poprzez sieć
Internet należą w szczególności ingerencje osób trzecich (tzw. hackerów),
wirusy komputerowe, konie trojańskie czy też spam (nie zamawiane wiadomości
elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców). W interesie każdego
użytkownika usług świadczonych za pośrednictwem Internetu jest zainstalowanie
legalnego i aktualnego oprogramowania chroniącego urządzenie użytkownika przed
ww. zagrożeniami.
2.6. Klienci korzystający ze Sklepu zobowiązani są
powstrzymać się od jakiejkolwiek działalności sprzecznej z prawem, w tym w szczególności
od dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz od ingerowania w zawartość
Sklepu lub jego elementy techniczne.
2.7. Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną
można zgłaszać pisemne, lub poprzez pocztę elektroniczną (dane kontaktowe
wskazane w punkcie 1.1. Regulaminu). Reklamacje będą rozpatrywane przez
Sprzedawcę w terminie 14 dni.
3. Procedura zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
3.1. Sklep przyjmuje zamówienia Klientów poprzez stronę
internetową https://www.sildar.pl/. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę
przez 7 dni w tygodniu. Złożenie przez Klienta Sklepu zamówienia stanowi ofertę
zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia w rozumieniu
art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
3.2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wybór rodzaju
i liczby produktów na stronie https://www.sildar.pl/, kliknięcie ikony
"dodaj do koszyka", wypełnienie formularza zamówienia, wybór sposobu
płatności i dostawy, a następnie zatwierdzenie i przesłanie zamówienia poprzez
kliknięcie ikony "Zamów i zapłać". Zamówienia składane za
pośrednictwem Sklepu pociągają za sobą obowiązek zapłaty.
3.3. Niezbędnym elementem procedury zamówienia jest
zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co
Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia.
Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia
uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu i
wymaga uzgodnienia warunków transakcji w innej formie.
3.4. Po złożeniu przez Klienta prawidłowo wypełnionego
formularza zamówienia Sklep niezwłocznie potwierdza otrzymanie zamówienia
poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży między
Klientem, a Sprzedawcą.
3.5. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w
języku polskim.
4. Ceny i płatność.
4.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych
Sklepu są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i
podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
4.2. Podane na stronach Sklepu ceny towarów nie zawierają
kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport,
dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania
zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się
umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu
zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu
oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia.
4.3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia
zamówienia przez Klienta.
4.4. Płatność za zamówiony towar może być w formach
płatności możliwych do wyboru w formularzu zamówienia.
4.5. Na wszystkie towary zamówione w Sklepie wystawiane są
paragony fiskalne, rachunki.
5. Dostawa.
5.1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że
umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 4.2. Regulaminu) lub Klient
samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego.
5.2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem
firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy
składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru
Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
5.3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są
realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
5.4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni
roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie
produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.
5.5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę
możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku
stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest,
w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w
obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności
powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.
6. Procedura rozpatrywania reklamacji.
6.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom
sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku
wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w
ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z
późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i
nast.).
6.2. Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o
którym mowa w punkcie 1.1 Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać dane
kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie
Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania
zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę
zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez
Sprzedawcę.
6.3. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się
zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje
uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć
rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie
określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi.
Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie
rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest
udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
6.4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie
14 dni.
6.5. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane
produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak
również nie świadczy usług posprzedażowych.
7. Prawo do odstąpienia od umowy.
7.1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem, który
zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem
kosztów określonych w punktach 7.4, 7.5 i 7.8 Regulaminu. Pouczenie o prawie do
odstąpienia, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie
wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku
odstąpienia od umowy, które ponosi Klient, stanowi załącznik nr 1 do
niniejszego Regulaminu.
7.2. Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o
odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) , jak również z formularza zwrotu
wysyłanego na adres e-mail Klienta po wykonaniu zamówienia, jednak nie jest to
obowiązkowe.
7.3. W przypadku odstąpienia od umowy umowę tę uważa się za
niezawartą. Jeżeli Klient będący konsumentem złożył oświadczenia zanim
Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
7.4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny
niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca
nie jest zobowiązany do zwrotu takiemu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
7.5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W
przypadku, gdy towary ze względu na swój charakter (np. towary
wielkogabarytowe) nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, koszty
zwrotu towaru będą zależały od cennika przewoźnika świadczącego usługę
transportową.
7.6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie
przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w
szczególności:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca
szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami.
7.8. Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług (o
ile takie usługi oferta Sprzedawcy w ogóle przewiduje) przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy, zapłaci Sprzedawcy kwotę proporcjonalną do zakresu
świadczeń spełnionych do chwili, w której Klient poinformował Sprzedawcę o
odstąpieniu od niniejszej umowy.
7.9. Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki
sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń.
8.1. Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji Klienta
będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z
dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń.
8.2. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do
właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter
dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron
także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie
wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym
bardziej jej wyniku.
8.3. Klient ma również możliwość zwrócenie się o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały
polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych
polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości
z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i
działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz.
1214).
8.4. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
9. Ochrona danych osobowych.
9.1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe swoich Klientów
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926) oraz przepisami
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.
z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
9.2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.
Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania
danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich
usunięcia.
9.3. Administratorem danych osobowych podanych przez Klientów
jest Sprzedawca, o którym mowa w punkcie 1.1. Regulaminu.
10. Postanowienia końcowe
10.1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa konsumenta
przewidziane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza w
ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
Dlatego też postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani
ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z przepisów prawa.
Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumentów
korzystających ze Sklepu. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla
konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje
się przepisy tej ustawy.
10.2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w
szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. W przypadku zawarcia na
podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony Regulamin
wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz
3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o
zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W
przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze
niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw
Klientów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian.
10.3. Załącznikami do umowy są: 1. Pouczenie o prawie
odstąpienia od umowy, 2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Załączniki
te stanowią integralną część Regulaminu.
10.4. Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do
umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz niniejszego Regulaminu
stosuje się przepisy dotychczasowe.
POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie
14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od
dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia
inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo
poinformować nas na adres: ul. Promienistych
18, 95-100 Zgierz, pn.-pt. 8.00-16.00, tel. +48 533 112 166 o swojej
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od
umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby
wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy :
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu
wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia
od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie
poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze
zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w
każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo
o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo
rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu
towarów.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy
wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku
chęci odstąpienia od umowy)
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym
odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy
następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):
...............................................................................................
...............................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
...............................................................................................
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
...............................................................................................
- Adres konsumenta(-ów):
...............................................................................................
- Podpis
konsumenta(-ów):............................................
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data: ............................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Dane
kontaktowe
Sildar Dariusz Juras
95-100 Zgierz ul. Zegrzanki 10
E-mail: sildar@sildar.pl
tel. 796 180 851
Konto bankowe
Bank Zachodni WBK SA
nr rachunku 33 1090 2705 0000 0001 1605 4907
(numer konta bankowego należy
wpisywać bez spacji).